Сьогодні: 18 жовтня 2018, 05:58

Часовий пояс UTC - 5 годин [ DST ]




   [ 6 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 14 травня 2012, 10:55 

З нами з: 22 лютого 2012, 21:14
Повідомлення: 351
Ви пройшли інтерв'ю. І здається успішно. Ви прекрасно поспілкувалися з інтерв'юером, продемонстрували йому свої таланти, він залишився вами задоволений і показав це вам. Але після інтерв'ю ви залишаєтеся в невіданні щодо продовження процесу працевлаштування. В чому справа?

Проблема в тому, що інтерв'юер не отримав ніякої зворотного зв'язку від вас. Ось чому так важливо, щоб відносини після інтерв'ю не припинялися.

Ключем того, що роботодавець зацікавиться вами, є те, що ви покажете йому свою зацікавленість у запропонованій ним позиції.
Посилаючи лист подяки (Подячний лист - Thank letter), або електронною поштою, тобто продовжуючи відносини після інтерв'ю, ви тим самим демонструєте свій високий професіоналізм і виняткові особисті якості, такі як: бажання принести користь даній компанії, наполегливість у досягненні поставленої мети, увагу до деталей і гарний аналітичний рівень, здатність виправдати очікування начальника, ввічливість і уважність. Іноді роботодавці складають список кандидатів і відзначають всі їх недоліки і достоїнства для того, щоб обрати тих, хто буде мати більше шансів зайняти вакантну посаду. У цьому списку відзначаються також і кроки, зроблені після інтерв'ю.

Менеджер стикається з важкою проблемою - кого вибрати серед майже однаково кваліфікованих кандидатів. Додаткові очки вам можуть дати саме дії, зроблені після того, як інтерв'ю закінчено. Це дозволить вам бути виділеним серед інших кандидатів при інших рівних умовах, а менеджеру вважати вас кращим своїм вибором. А значить, офер зроблять вам, а не комусь іншому.

Але навіть якщо пропозиція про роботу не надійшла, все одно це відіграватиме важливу роль в майбутньому для заняття іншої посади в іншій компанії.


Догори
   
 
ПовідомленняДодано: 22 жовтня 2012, 08:09 

З нами з: 17 жовтня 2012, 10:28
Повідомлення: 53
Дуже цікаво, але в Україні чомусь навпаки - не можна турбувати вельмишановного менеджера, з яким було інтерв"ю. Зазвичай отримаєш відповідь, коли подзвониш запитати які там справи з роботою: "Я сам(а) подзвоню, якщо ви пройдете, прошу не дзвонити." Зі свого досвіду скажу, частіше отримував бажану позицію, якщо витримував паузу, ніж коли дзвонив після інтерв"ю. Може збіг, а може різниця в підході в різних країнах.


Догори
   
 
ПовідомленняДодано: 22 жовтня 2012, 09:14 

З нами з: 22 лютого 2012, 21:58
Повідомлення: 628
Ну як на мене це все залежить від того як ви пройшли інтерв’ю. Тай швидше всього нідокого ви не дозвонитесь, просто залишите повідомлення на автовідповідачі. Так що тут це буде нормально. Доречі, одна з найбільших проблем по приїзду навчитись залишати повідомлення на автовідповідач. Тут це десь 75% всього телефонного спілкування. Зараз моя перша реакція коли бачу що дзвонить невідомий мені номер - хай залишать повідомлення на войс мейл раз їм мене треба.


Догори
   
 
ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2012, 03:19 

З нами з: 17 жовтня 2012, 10:28
Повідомлення: 53
:D У мене вдома тут телефон з визначником номера і автовідповідачем. Навмисно навіть змінювали номер, оскільки попередня АТС була застаріла, і не визначала номерів. Під це також купили визначник номера, оскільки було дуже багато " Німих " дзвінків. Ну і, як це прийнято, в телефоні є автовідповідач. Так от приходячи ввечері з роботи додому, бачу, що хтось дзвонив (у пропущених), але ніхто не залишає повідомленя :D В нас так є, "та я краще передзвоню, ніж залишати оцей войс мейл. :) Менталітет, чи не звикли?


Догори
   
 
ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2012, 09:15 

З нами з: 22 лютого 2012, 21:58
Повідомлення: 628
Менталітет. Недавно на форумі української правди була тема, то більшість народу обурювалось, що їх заставляють говорити з якоюсь машиною.


Догори
   
 
ПовідомленняДодано: 23 жовтня 2012, 09:36 

З нами з: 17 жовтня 2012, 10:28
Повідомлення: 53
О! А насправді це питання ввічливості та вихованості. Якщо подзвонив - то щось кажи, а так виходить, наче ховаєшся (майже "пук"), хоча ніхто не здогадується, що в нас вже теж є телефони, що мають функцію "пропущені дзвінки".


Догори
   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
   [ 6 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC - 5 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
POWERED_BY
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB