It is currently 19 Nov 2017, 15:51

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2012, 16:23 
Offline

Joined: 22 Feb 2012, 21:14
Posts: 351
Незважаючи на те, що в кожній канадській сім'ї спостерігається наявність 2-3 автомобілів, і їздять на них з 16 років, система громадського транспорту в Монреалі розвинена дуже добре. Представлена ​​вона безліччю автобусних маршрутів, лініями метрополітену та приміськими поїздами наземними.

Як показують недавні дослідження, більшість городян в повсякденному житті користуються власним автомобілем, але більше 30% жителів Монреаля воліють добиратися на роботу громадським транспортом. Це викликано, в першу чергу, недостатньою кількістю місць для паркування в центральних районах міста. Багато доїжджають до найближчої станції метро або автобусної зупинки, залишаючи там машину на знайомій стоянці.

Планування вулиць в Монреалі теж не зовсім зрозуміла, тому для новоприбулих іммігрантів і для гостей міста простіше користуватися громадським транспортом, ніж орендувати автомобіль. Для оплати проїзду зручно придбати магнітну картку, яку можна поповнювати відповідно до ваших потреб (від одного дня і до місячного проїзного).

Одноразова оплата проїзду зазвичай здійснюється за готівку. Талончик можна придбати у водія автобуса, або при вході в метро. Цікавим є можливість пересадок до трьох маршрутів, у місцях їх перетину. Припустимо, якщо ваш шлях починається з автобуса, ви купуєте одноразовий квиток і отримуєте у водія талончик на проїзд в метро. Цей талончик ви використовуєте при проходженні турнікета, а на виході зі станції метро ви знову можете взяти талончик на проїзд в автобусі. Тільки не забудьте, що діє цей квиток короткий час, оскільки призначений саме для пересадок.

Монреальської метро тільки підземне, так як працює на шинному ходу, а не на сталевих колесах. Зимових морозів на поверхні воно б не перенесло. Але завдяки розробкам інженерів метро зовсім не гучне і практично не створює відчутних вібрацій. Тому поїздка в такому транспорті дуже комфортна, на тривалих переїздах у вагонах можна вловити запах розігрітої гуми і деревного вугілля, все через той же шинний хід.

Підземні переходи з'єднують станції метро, ​​утворюючи так-зване «підземне місто», над яким розташувалося кілька кварталів Монреаля. За цим переходам можна годинами бродити в спекотне літо, адже тут розташована величезна кількість магазинів, кафе і навіть фонтанів, центрів розваг і театрів. Взимку городяни не турбуються про теплий одяг і взуття, оскільки по підземному місту можна дістатися до потрібного наземному установі, там же можна зробити покупки, сходити з дітьми в кіно або покататися на невеликих атракціонах.

Автобусних маршрутів в Монреалі безліч, їздять вони регулярно і строго за встановленим графіком. Інформацію про те, коли прийде потрібний вам автобус, ви можете отримати навіть по телефону. І він буде там хвилина в хвилину, навіть якщо на дорогах пробки, оскільки самі завантажені магістралі Монреаля мають відведену спеціально для автобусів праву смугу, яка повинна бути завжди вільна.

Люди на автобусних зупинках дотримуються черги і не атакують транспорт. Ще раз нагадаю, монреальців живуть розмірено і неквапливо. Водії теж вельми привітні, посміхаються і вітаються з кожним пасажиром.

На деяких вулицях Монреаля можна помітити старі трамвайні колії, але такий вид транспорту в місті не діє з 1959 року. Правда, назвати трамвай - історією буде неправильно, оскільки останні 5-6 років активізувався процес відродження старих трамвайних гілок. Організатори цього проекту бажають привернути городян до користування більш економними видами транспорту, і розвантажити дорожні магістралі від великої кількості автомобілів.

Передмістя Монреаля пронизане наземними залізничними вітками, завдяки яким навіть жителям віддалених районів не складно в лічений час дістатися до центру міста, де розташований головний залізничний вокзал Gare Central.

Якщо говорити про транспортну систему Монреаля в цілому, то буде не зайвим згадати і про наявність міжнародного аеропорту Pierre Eliot Trudeau International Airport (раніше Дорвальскій аеропорт), який знаходиться всього лише в 25 хвилинах їзди від центру міста. Mirabel Airport розташований трохи далі, і шлях до нього зазвичай сильно завантажений автомобілями. Це важливо враховувати, коли плануєте приїзд (точніше приліт) в Монреаль, адже дорога від аеропорту може зайняти тривалий час і обійтися теж недешево. Наприклад, таксі від Trudeau в центр обійдеться в $ 25-35, а від Mirabel - в $ 60-80.

В цілому система громадського транспорту розвинена дуже добре, навіть в нічний час по місту курсують автобуси (правда, рідше, ніж вдень). У будь-якому випадку, можуть виручити таксисти. До речі, в Монреалі є і російська служба таксі. Отже, можна з легкістю обходитися перший час без автомобіля, заощадивши на його оренду або купівлю. Та й потім, отримання ліцензії водія займає рік-півтора, і весь цей час можна спокійно вчитися водити машину, вивчати вулиці міста, звикати до правил дорожнього руху, ні в чому себе не обмежуючи, хіба що іноді незручно робити покупки. Але це теж проблема легко вирішується, оскільки потрібні продукти та інші товари у багатьох магазинах можна замовити через інтернет і їх доставлять до вас додому дуже швидко.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 May 2012, 08:37 
Offline

Joined: 21 May 2012, 08:12
Posts: 4
Location: Київ
хотів уточнити з приводу квиточків.... наскільки я зрозумів, купляючи квиток чи поповнюючи магнітну картку - отримуєш можливість проїзду одночасно на всіх видах громадського транспорту? чи є якесь розділення?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 May 2012, 12:23 
Offline

Joined: 24 Mar 2012, 02:55
Posts: 362
"Всі види громадського транспорту" - це метро і автобус. BIXI сюди не входить :) Потрібно тільки розділяти транспортні системи Монреаля, Лавалю і Лонгея. Місячний проїзний виключно на Монреаль коштує 75,50 $, а на Монреаль, Лаваль і Лонгей - 117,00 $. Разовий проїзд коштує 3 долари не залежно від виду транспорту, якщо брати зразу два квитки, то буде коштувати 5.50 $. Якщо ви купили квиток в метро, то ви ще по ньому можете проїхатись на автобусах (тільки раз на одному маршруті і тільки в мережі STM Монреаля) в межах 2-х годин від моменту купівлі. Також є вечірні безлімітні квитки Soirée illimitée - 4,00 $ і катаєтесь з 18.00 до 5.00 ранку скільки захочете.

_________________
Блог про Квебек


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Apr 2013, 09:09 
Offline

Joined: 23 Mar 2012, 02:27
Posts: 350
Location: Івано-Франківськ -> Montreal
Société de transport de Montréal

http://www.stm.info/

:
Image

_________________
[тут повинен бути підпис]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group